OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 12 Paź 2004, 21:33:22 CEST

Dnia wtorek, 12 października 2004 21:24, Cezar Cichocki napisał:
[...]
> Panowie, ja NIE mówię żebyście robili wersję dla biznesu
> (prezeso-odporną)
[...]

E-tam. U mnie prezes ma na desktopie PLD na dodatek z AC-ready i jest
strasznie zadowolony, bo jak czasami coś popsuję (ja, cichy upgrade z
biurka obok), to jest strasznie zadowolony, jak po minucie (zazwyczaj) od
wykrzyknięcia mojego imienia wszystko działa. Na pytania, co to za dziwna
poczta do niego przychodzi, odpowiadam, że to wirusy (zgodnie z prawdą) i
może się z nich tylko pośmiać (zgodnie z prawdą) lub przesłać innym
(...) ;) I ogólnie wszystko działa, tak jak należy. A jest o tyle mało
problematyczny, że wystarczy mu raz pokazać gdzie kliknąć i już więcej o
to nie pyta. Jest bardzo zadowolony i już każdy nowy komp będzie miał
tylko PLD (a ja pracę) :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/