OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Paź 2004, 22:07:15 CEST

On Tue, 12 Oct 2004 22:01:58 +0200
Cezar Cichocki <cezar w cs.net.pl> wrote:

> VTAM!
>
> On Tue, Oct 12, 2004 at 07:31:50PM +0000, Łukasz Jernaś wrote:
> [...]
>
> Ale przyjmiesz raport o problemach z kompilacją, czy też również o
> błędnym generowaniu PDF X/3? Bo to się skompilowało OK, tyle tylko, że
> generowało niezdatne do użycia (z punktu widzenia firm DTP i drukarni)
> pliki wynikowe.

To też przyjmę i ASAP będę rozmawiał z autorami - szczególnie im (hmm
nam) na tym zależy by poprawnie się generowało - tylko oczywiście mile
widziane jakieś załączniki do tego :)

BTW czym ta nieprzydatność się objawiała? Z doświadczenia wynika iż
braki/błędy w obsłudze PDF X/3 są spowodowane starymi wersjami RIPów w
drukarniach i po upgrade tam wszystko gra.

--
Łukasz Jernaś