OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 12 Paź 2004, 22:25:04 CEST

> pakiety czy spece? ;)
> bo pakiety.. ja mogę sprawdzić na i686, ale już np nie sprawdzę na
> ppc... i coś się może na ppc wywalić :)

Pakiety. Ja niestety tez moge testowac jedynie x86, a dokladniej to jade
na 386 :-) PPC mam, ale niesprawnego (chlip), sparca sie jeszcze nie
dorobilem, 4x200 MHz alpha mi kiedys uciekla na allegro, a na amd64
narazie funduszy niet :/

> ja. w chroocie.
> ew na serwerku z RA(te które sam zazwyczaj wcześniej zapuszczę...)

Ja na desktopach i kilku serwerkach. Ale to kropla w morzu. Takich
testerow trzeba nam wiecej.

> jest jeszcze jeden szczegół - odnośnie powiązania danego pakietu z
> innymi.
> Siedzę sobie właśnie na R-em(muszę to jakoś doprowadzić do
> działania...), ale...
<ciach>
True, true, i tu sie zaczyna robic wesolo. Przyznam, ze obecnie nie mam
wyrobionego zdania w temacie czy zachowywac zgodnosc z RA (w jakims
stopniu) czy odpuscic niektore rzeczy.

> buuum! :)

Uhm. To ty odbierasz paczki w CS? :-)

M.