OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 12 Paź 2004, 22:10:07 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 08:59:07PM +0200, Marcin Król wrote:
> pieca. Gorzej jezeli commit leci bez sprawdzenia. Ale w koncu od czegos
> mamy test/ready. IMHO pakiety, wszystkie, powinny leciec do test,
taa....

> zwlasza te nie sprawdzone przez nikogo. Gdy ktos reczy, ze dany pakiet
pakiety czy spece? ;)
bo pakiety.. ja mogę sprawdzić na i686, ale już np nie sprawdzę na
ppc... i coś się może na ppc wywalić :)

> dziala mu poprawnie, wedruje do ready, a jezeli po jakims czasie,
> dluzszym nic 2, 3 dni nie zglaszane sa zastrzezenia do paczki, leci do
> main. Jest tylko jeden problem: szczerze, ile osob uzywa paczek z ready?
> a ile z test?
ja. w chroocie.
ew na serwerku z RA(te które sam zazwyczaj wcześniej zapuszczę...)
> Brakuje nam testerow. Poza tym IMHO: a) _zaden_ pakiet nie
> przetestowany przez nikogo nie powinien wyjsc poza test, b) _zaden_
> pakiet z ready nie powinien trafic do main, jezeli jego poprawnego
> dzialania nie potwierdzi conajmniej kilka osob. Oczywiscie uzywajac
> ready/test, a zwlaszcza test trzeba bedzie sie liczyc z niedorobkami :)
jest jeszcze jeden szczegół - odnośnie powiązania danego pakietu z
innymi.
Siedzę sobie właśnie na R-em(muszę to jakoś doprowadzić do
działania...), ale...
1. nie jestem w stanie wymyślić niczego co by zapewniło bezbolesny
   upgrade z starych paczek R-a (R-base, R-recommended, R-contrib),
   ponieważ.. R-contrib musiało by być ogromnym metapakietem - raz, dwa
   - niektóre moduły zniknęły z któryś historycznych wersji R-a, trzy - jak
   zastąpić jeden pakiet (R-recommended) kilkoma?
2. chociażby rkward w obecnej wersji nie obsługuje R-a 2.0

Dalej - przykład sprzed paru dni - mono. Jedyna w pełni wspierana wersja
to mono na ix86. I do jego działania nie można mieć zarzutów. Ale już na
sparc/amd64 się sypie i niedeterministycznie się wywala przy
budowaniu... A co jeżeli jakaś wersja przestanie wogóle działać na np
ppc? Cała dystrybucja będzie czekać aż ktoś "odfajkuje" działanie mono
na wszystkich arch? Czy się poświęci tych kilku potencjalnych
użytkowników na ppc? ;)
Co z sytuacją jaką mamy w ra, czyli brak supportu mono dla alphy.. a
starożytna wersja w ra mono była także na alphę?
Godzimy się tak jak teraz na to że nie ma mono na alphę i.. nie
wspieramy mono w ra, czy też doprowadzamy do kolejnej niespójności
wersji... ?;)

> Hm. Przesylke wysylalem, powinna juz dawno dojsc. Nie wybuchla? ;-)
buuum! :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała