OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Paź 2004, 03:47:12 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 03:23:09AM +0200, The Undefined wrote:
> dla jasności:
> [root w uc64 ~]# rpm -qa |egrep "php|apache"
> apache-apxs-2.0.52-6
> apache-2.0.52-6
> rpm-php-pearprov-4.3-0.20040107.37
> apache-mod_dir-2.0.52-6
> php4-4.3.9-0.2
> php4-common-4.3.9-0.2
> php-5.0.2-3
> apache-devel-2.0.52-6
> php-common-5.0.2-3
>
> przy czym php4-* i php-* budowane z wyłączonymi patchami shared,
> (patch0), oraz zakomentowanymi brakującymi plikami.
> [...]

Ok, teraz jasne. Zdaje sie ze jedyna osoba ktora sie zna na tym na tyle
dobrze by moc to poprawic jest arekm. Pamietam ze dawno temu poza
patchem shared wspominal o jakims jeszcze (search.pld..!!!). Moja rada:
idz na brancha, rob conflikty php4-php5 i jak nikt tego nie poprawi, to
szybki merge.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org