OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 13 Paź 2004, 09:20:42 CEST

On Wed, 13 Oct 2004 03:47:12 +0200
havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:

> Ok, teraz jasne. Zdaje sie ze jedyna osoba ktora sie zna na tym na
> tyle dobrze by moc to poprawic jest arekm. Pamietam ze dawno temu poza
> patchem shared wspominal o jakims jeszcze (search.pld..!!!).
Dobra, pytanie - dlaczego to nie działa? Mnogosearch się nie podobało
komuś czy brak serwera (bo prawdę mówiąc musiałem przeoczyć wątek o
wyłączeniu tego a search nie ma ;> ?
Jeśli po prostu komuś (tylko mi się nie obrażać, że w tej formie piszę -
nie wiem kto to robił) nie chciało się skończyć konfiguracji tego to ja
mogę pomotać z tym (SOA #1), byleby miało gdzie stać....