OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 13 Paź 2004, 18:59:29 CEST

On Tue, 12 October 2004 20:38:22 +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Co muszę mieć żeby sobie pobróbować gnome? Nie znam go kompletnie,
> a widziałem miłe dla oka screenshoty :-) Pomocy...

Ty tak na serio z tym Gnome? Zainstaluj byle co. :-) O resztę niech się
martwi poldek - w końcu po coś te zależności są. Ja tak zrobiłem.

W ~/.poldekrc mam:

follow = yes
greedy = yes
mercy = no
confirm_installation = yes
choose_equivalents_manually = yes

A potem:

# poldek --install gnome-applets gnome-audio gnome-desktop gnome-media \
                   gnome-session gnome-terminal metacity nautilus --test

I szalej, szalej!

PS: Ustawiłem Reply-To: na pld-users-pl w pld-linux.org.

--
Dariusz Laskowski                                           A po co mi root?
darlas at post.pl                                           Jak się włamię,