Apache - spostrzeżenie

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 15 Paź 2004, 22:55:23 CEST

Mateusz Kamiński <matipl w ds.pg.gda.pl> [15-10-2004 22:25]:
> Od niepamiętnych czasów apache2 w PLD gdy np. stronki nie ma, lub brak
> dostępu wyskakuje w przeglądarce:
> [an error occurred while processing this directive] Nie masz prawa dostępu

SOA#1.  Apache oczywiście z FTP.

> Nudziłem się i szukałem o co chodzi, znalazłem. W pliku 10_httpd.conf,
> segment: <Directory "/home/services/httpd/error/">.
> Zamiast Options IncludesNoExec, powinno być Options Includes ...

Niby dlaczego miałoby to mieć znaczenie?  NoExec ogranicza tylko zestaw
dostępnych dyrektyw SSI.  Te pliki używają tylko tych dostępnych po
NoExec.

> Po zmianie wyświetla pięknie ( z drobną poprawką pliku include/top.html ,
> ponieważ używam wstawek PHP w plikach .html, a w top.html jest wstawka
> <?xml ...?> i próbuje intepretować jako kod PHP )

Czy PHP nie powinien interpretować tylko "<?php ...?>"?  Jeśli tak, to
problem PHP, nie Apache.

Inna sprawa, że nie wiem, czy obecność takiego taga w dokumentach HTML
jest poprawna / uzasadniona.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]