Upgrade RA -> AC

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 16 Paź 2004, 13:25:55 CEST

Dnia 14-10-2004, czw o godzinie 20:48 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> ...i to był właściwy trop...
>
> To co opisałem dzieje się jeżeli nie ma ustawionej domyślnej sesji. Teraz
> wszystko ładnie startuje.

Doszwiazanie jest proste.
Zakladajac ze twm przychodzi "zawsze" mozena zrobic plik dla sesji
default ktory odpali twm'a.

chodzi o plik twm.desktop z katalogu /usr/share/xsessions
ja u siebie podlinkowalem go  xfce4.desktop bo jakby mi zaczelo
przychodzic 500 studentow i mowic to samo to bym sie powiesil.

wiec pomysl jest taki zeby cos ten default.desktop przprzynosilo.

TiweK