Upgrade RA -> AC

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 16 Paź 2004, 15:30:30 CEST

On Sat, 16 Oct 2004, Tomasz Witek wrote:
> Doszwiazanie jest proste. Zakladajac ze twm przychodzi "zawsze" mozena
> zrobic plik dla sesji default ktory odpali twm'a. chodzi o plik
> twm.desktop z katalogu /usr/share/xsessions ja u siebie podlinkowalem go
> xfce4.desktop bo jakby mi zaczelo przychodzic 500 studentow i mowic to
> samo to bym sie powiesil. wiec pomysl jest taki zeby cos ten
> default.desktop przprzynosilo.

Wydaje mi się, że mogłoby to działać tak:
każdy wm, który dostarcza desktop by sprawdzał w %post czy istnieje plik
default.desktop. Nie istnieje - podlinkowuje na siebie.

To by rozwiązało problem z własną konfiguracją oraz nie wymagałoby twm-a.
Byłby jakiś default, czyli pierwszy WM jaki instalowaliśmy (nie wiem czy
jest lepsza metoda na zrobienie tego z automatu).

W %postun byłoby sprawdzane na co wskazuje default.desktop i jeżeli na
własny plik - usuwany... tyle, że na co wtedy ustawić, bo też na coś
należy... Pierwszy, który jest?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost