Upgrade RA -> AC

Sob, 16 Paź 2004, 22:05:58 CEST

havner wrote:
> A moze administrator? Czy po odpowiednim ustawieniu
> /etc/sysconfig/desktop twm jest niezbedny? Nie. wiec zaleznosci nie ma.

Tyle, ze ten sposob ustawienia nie wydaje mi sie na tyle standardowy, ze
administrator sie automatycznie domysli, ze jest to potrzebne.
Jakas informacja na ten temat powinna gdzies byc.

Inna sprawa, ze ktos chcial schodzic z PLD "pod strzechy". A w takim wypadku
trudno wiele wymagac od administratora...

Mi sie pomysl bluesa podoba.
Niekoniecznie musi to byc tworzenie linku. Moze byc ustawianie DEFAULTWM.

  phone (48)(58) 347 14 61