Upgrade RA -> AC

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 22:16:47 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 10:05:58PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tyle, ze ten sposob ustawienia nie wydaje mi sie na tyle standardowy, ze
> administrator sie automatycznie domysli, ze jest to potrzebne.
> Jakas informacja na ten temat powinna gdzies byc.

Domysli? Od kiedy pld ma byc dla ludzi, ktorzy nie wiedza czego gdzie
maja szukac.

> Inna sprawa, ze ktos chcial schodzic z PLD "pod strzechy". A w takim wypadku
> trudno wiele wymagac od administratora...
>
> Mi sie pomysl bluesa podoba.
> Niekoniecznie musi to byc tworzenie linku. Moze byc ustawianie DEFAULTWM.

To juz predzej, ale link ktory uniemozliwi wykorzystanie mechanizmow
xinitrc-ng jest _stanowczo_ zlym pomyslem.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org