Nptl na sparcu

Sob, 16 Paź 2004, 22:49:08 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> I im dalej w czas (a th wyjdzie dopiero za jakiś czas), tym mniejsza szansa,
> że będziesz dostawał złomy.

Primo:   Tez myslalem, ze 586 sie w tym roku pozbede. Tymczasem zamiast ich
         ubywac - przybywa ;P

Secundo: Ktos(tm) sie zastanawial, czy Th nie wyjdzie _przed_ Ac, wiec czy
         to rzeczywiscie tak odlegla przyszlosc ?

> Powiedz ty mi iledziesiąt lat będzie musiało mieć 386, żeby tego typu
> argumenty przestały obowiązywać? Czy ktokolwiek widział coś takiego (nie
> mówiąc o zajmowaniu się)?

Slyszales o procesorach AMD ELAN? Wspolczesne, szybkie 386.
Ale nas to raczej nie dotyczy; przeznaczone do zasosowan zintegrowanych.

> Czemu nie.

A moze kilka wersji jadra ?
Bo emulacja na 586 to niepotrzebna strata cennej pamieci...

  phone (48)(58) 347 14 61