Upgrade RA -> AC

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Nie, 17 Paź 2004, 01:48:59 CEST

On Sat, 16 Oct 2004, havner wrote:

> Domysli? Od kiedy pld ma byc dla ludzi, ktorzy nie wiedza czego gdzie
> maja szukac.

Od "ludzi" można wymagać wiedzy n/t standardów Linuxowych, a nie
odgadywania "jak to deweloperzy PLD wymyślili sobie". Taką informację
można przecież podać, np. w README.PLD. Tylko gdzie te pliki są? W Ac
jak na razie nie ma ani jednego.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |