clamav 0.80. WTF?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 17 Paź 2004, 18:18:49 CEST

On Sun, 2004-10-17 at 18:12 +0200, Marcin Król wrote:
> Hm. Moze jestem zacmiony dzis, ale niezbyt widze jak bcondy mialy by tu
> pomoc? Jak wrzuce curla/libidn na system to clamav sie mi z nimi
> linkuje, nie mam na to wplywu inaczej jak przez odinstalowanie
> rzeczonych paczek.

Właśnie opisałeś jak nie należy tworzyć paczek. Takie zachowanie jest
niedopuszczalne. Jak kompilujesz --with libfoo to ma się zlinkować z
libfoo, a jak --without libfoo, to broń boże! To co masz zainstalowane w
systemie nie ma żadnego prawa wpływać na powyższe, z dokładnością do
BuildRequires i BuildConflicts (nota bene tego drugiego należy unikać).

Rozwiązuje się to zwykle tak jak np. w gg2.spec obsługę arts i esd --
przekazując odpowiednie argumenty %configure.

P.S. Nie pisz po polsku na pld-devel-en.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |