clamav 0.80. WTF?

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Nie, 17 Paź 2004, 19:22:50 CEST

> Właśnie opisałeś jak nie należy tworzyć paczek. Takie zachowanie jest
> niedopuszczalne. Jak kompilujesz --with libfoo to ma się zlinkować z
> libfoo, a jak --without libfoo, to broń boże! To co masz zainstalowane w
> systemie nie ma żadnego prawa wpływać na powyższe, z dokładnością do
> BuildRequires i BuildConflicts (nota bene tego drugiego należy unikać).

Clamav _nie ma_ opcji --{with,without}-libidn, wiec _nie ma_ jak tego
podac via configure. Mozna natomiast podac --without-curl, ale mimo tego
binarki i tak _sa_ zlinkowane z curlem.

> Rozwiązuje się to zwykle tak jak np. w gg2.spec obsługę arts i esd --
> przekazując odpowiednie argumenty %configure.

Tak. Wiem. Tu to niestety nie dziala, bo opcje te sa olewane. Nie pytaj
czemu, bo nie wiem.

> P.S. Nie pisz po polsku na pld-devel-en.

Tak, zauwazylem ze na zla liste poszlo.

M.