OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 17 Paź 2004, 18:42:25 CEST

On Tue, 12 Oct 2004, Cezar Cichocki wrote:
> Rozmawialiśmy dziś o tym z Qbooshem. To jest generalna bolączka PLD.
> Płodzenie pakietów "na sztuki", bez weryfikacji czy kompilat działa
> sensownie. Takie rzeczy wychodzą na przykład przy aktualnych wersjach
> Evolution. Zresztą jest więcej niedoróbek - na przykład brakujące requ
> dla niektórych pakietów. Uruchamiać to się uruchamiają, ale z
> funkcjonalnością cieniutko - bo niezbędne do działania (a nie do
> kompilacji!) zależności wyłażą dopiero w trakcie eksploatowania. RFC!
>
> Stawiam tezę: PLD jest niedopracowane.

Oczywiście, że masz rację.

Niemniej to wynika z tego ile kto może poświęcić czasu... wynika z tego
ile kto ma zajęć. Oraz często z tego, że:
- młodzi mają mało doświadczenia -> robią babole, a dobre zmiany często
  się boją wprowadzać
- doświadczeni mają mało czasu... nawet na weryfikację tego co się
  pojawiło...

...i efekt jest jaki jest... jeżeli coś się potrzebuje trzeba się tym,
przynajmniej częściowo, zająć, dopracować.

I nie zmieni się wiele, jeżeli nie pojawi się kilka osób z dużym
doświadczeniem, wiedzą i (przede wszystkim) czasem. Ostatni warunek jest
konieczny i IMO kluczowym. Jedną z głównych zalet kloczka była ilość czasu
ile on potrafił i chciał poświęcić na dłubanie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost