SPECS: clamav.spec - clamav.conf -> clamd.conf

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 17 Paź 2004, 18:51:02 CEST

On Sun, 17 Oct 2004, Robert 'dzeus' [ISO-8859-2] Graużenis wrote:

> Ja zapomniał :), plik konfiguracyjny zmienił nazwę w źródłach, więc to
> nie mój wymysł.

Bezsensowne tłumaczenie.
Pamiętaj, że po takim upgrade możesz ludziom maszynę położyć (bo na
przykład jest słaba, a w domyślnym będzie skanowanie archiwów...).

Myśl na przyszłość. I dawaj odpowiednie release do stanu faktycznego.

> Na triggerach się nie wyznaję, więc raczej tego na szybkiego nie
> napiszę.

%triggerpostun -- %{name} <= odpowiednia wersja
if [ -f /etc/clamav.conf.rpmsave ]; then
	echo "Renaming config to new name /etc/clamd.conf"
	mv -f /etc/clamd.conf /etc/clamd.conf.rpmnew
	mv -f /etc/clamav.conf.rpmsave /etc/clamd.conf
done

Wystarczy?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost