SPECS: clamav.spec - clamav.conf -> clamd.conf

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 17 Paź 2004, 20:50:16 CEST

(Sun, 17 Oct 2004 18:51:02 +0200 (CEST)) Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org>:

> Bezsensowne tłumaczenie.
> Pamiętaj, że po takim upgrade możesz ludziom maszynę położyć (bo na
> przykład jest słaba, a w domyślnym będzie skanowanie archiwów...).
>
> Myśl na przyszłość. I dawaj odpowiednie release do stanu faktycznego.

Ok, posądzasz mnie o bezmyślność i bezsens działania, przynajmniej ruszyłem
coś w sprawie pokrytego mchem clamava na HEAD.

> %triggerpostun -- %{name} <= odpowiednia wersja
> if [ -f /etc/clamav.conf.rpmsave ]; then
> 	echo "Renaming config to new name /etc/clamd.conf"
> 	mv -f /etc/clamd.conf /etc/clamd.conf.rpmnew
> 	mv -f /etc/clamav.conf.rpmsave /etc/clamd.conf
> done
>
> Wystarczy?

Pewnie tak, na przyszłość nie tknę strategicznych speców.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User