SPECS: flac.spec - "it's a matter of liberty, not price"

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 17 Paź 2004, 21:16:20 CEST

It seems like on Sunday 17 of October 2004 20:13, Andrzej Krzysztofowicz
typed:

> Ale "wolny" kojarzy sie z mala szybkoscia dzialania, wiec poszukaj czegos
> bardziej jednoznacznego.

"Powolny" tak, ale nie "wolny". Zwłaszcza w tym kontekście.

> Poza tym kapitalizacja polskiej nazwy nie ma sensu, chyba, ze chcesz
> przemianowac na wbka.spec ;P

Kontynuowałem tylko politykę zapoczątkowaną przez kogoś [tm] innego już
wcześniej.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php