Problemy z Mplayerem[długie]

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 17 Paź 2004, 23:46:56 CEST

Witam

Kiedyś już się do tego dobierałem, ale nie zdążyłem zrobić całości. O co
biega:

Przy próbie otwarcia avika z audio w aac i video w:
VIDEO:  [WMV3]  704x396  24bpp  23,976 fps  1430,3 kbps (174,6 kbyte/s)
wyskakuje taki bład:

Opening video decoder: [dmo] DMO video codecs
External func OLEAUT32.dll:8
DMO dll supports VO Optimizations 0 1
DMO dll might use previous sample when requested
Called unk_GetThreadPriority

MPlayer interrupted by signal 11 in module: init_video_codec

Próbowałem walczyć z tym na wiele sposobów, przebudować ze speców, ze
źródłe itd, ale lichodz wychodzi :/

Kiedyś udało mi się rozwiązać ten problem kompilując bezpośrednio ze
źródeł. Po łopatologicznych próbach doszedłem do tego, że głowna różnica
leży w tej linijce speca :

# kill evil file, hackery not needed with llh
echo > osdep/kerneltwosix.h

Rzeczywiście, jak próbuję skompilować ze źródeł (nie ze speca), to
wywala błędy właśnie z tego pliku, że nie ma pliku linux/thread_info.h.
Kiedyś udało mi się to obejść kopiując całą zawartość bodajrze
/usr/src/linux/include/linux do /usr/include/linux i robiąc podobny
bajer z /usr/src/linux/include/asm-i386 na /usr/icnlude/asm, ale teraz
to nie wychodzi i raczy mnie błędęm, o jakiś tam niezdefiniowanych
funkcjach.

Dobra, do czego zmierzam. Chciałbym raz i na zawsze uporać się z tym
problemem. Jak już pisałem, udało mi się wcześniej skompilować ze źródeł
mplayera tak, żeby chodził ten format plików. Teraz nie wychodzi mi, z
uwagi na linux-libc-headers. Ktoś pomoże mi z tym mplayerem? Ja mogę
potestować i popróbować, ale musiałby ktoś mi wyjaźnić, dlaczego ten
plik /kerneltwosix.h jest taki "evil" i jak to rozwiazać, bo kiedyś
kompilacja z tym "evil" plikiem się udała ;D

Zdroofka
Cz w rny
P.S.
Żeby było łątwiej: