SPECS: clamav.spec - clamav.conf -> clamd.conf

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 17 Paź 2004, 21:58:40 CEST

On Sun, 17 Oct 2004, Robert 'dzeus' [ISO-8859-2] Graużenis wrote:
> Ok, posądzasz mnie o bezmyślność i bezsens działania, przynajmniej
> ruszyłem coś w sprawie pokrytego mchem clamava na HEAD.

Nie, nie posądzam cię o bezmyślność, nie przypisuj mi czegoś co nie robię.
Po prostu nie pomyślałeś pod tym kątem. Koniec pieśni. Tyle, że musisz
sobie zdawać sprawę z konsekwencji tego...

Geezzz...
Obrażaj się dalej :P

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost