Upgrade RA -> AC

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 18 Paź 2004, 16:19:34 CEST

On Sat, 16 Oct 2004, havner wrote:
> Kurcze, czy wy chcecie jakies RH czy inne suse z tego zrobic?

??
Chodzi o to, żeby nie było takich sytuacji jaką ja napotkałem.
Przyznasz, że wybitnie trudno to się debuguje... w zasadzie można zgadywać
tylko...

> $ cat /etc/sysconfig/desktop | head -2
> # Put the name of the system default session executable here.
> DEFAULTWM=twm
>
> Dziala to w momencie gdy user nie ma ~/.xinitrc ani ~/.Xclients i nie
> wybral zadnego wm'a w menu kdm/gdm. Dochodzi wtedy do odpalenia
> /etc/X11/xinit/Xclients ktore szuka ~/.desktop lub ~/.wm_style (tak to
> sie chyba nazywalo). Nie znajdzie to fallbackuje do DEFAULTWM.
> Wprowadzenie tego waszego default.config i wybranie go jako domyslnego w
> kdm/gdm spowodowaloby, ze nigdy nie dochodzilo by do sprawdzenia
> powyzszej zmiennej. Jestem przeciwny.

Dobrze - a co w przypadku jak jest .xinitrc ? Ja miałem dokładnie taki
przypadek. Było w nim "startkde" (czy jakoś tak). I efekt był taki jak
opisywany...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost