raac-converter: ra2ac - new FTP URL style in SOURCE_HREF - fixed q...

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 20 Paź 2004, 23:03:01 CEST

On Wed, Oct 20, 2004 at 08:08:49PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Czy te wszystkie --nodeps/--force są ciągle potrzebne?

IMHO nie powinno ich być w ogóle. Ręczne upgrady robiłem bez takich
cudów, najwyżej musiałem coś instalować. Nie może być tak, że up upgrade
środowisko jest niespójne lepiej, żeby w takim przypadku upgrade się po
prostu nie powiódł z komunikatem co zawadzało.  Ewentualnie mogłoby
pytać, czy w danym przypadku usunąć jakiś pakiety, czy zastosować to
nieszczęsne --nodeps --force. Ale do tego to się AFAIK poldek nie nadaje.

Pozdrowienia,
	Jacek