raac-converter: ra2ac - new FTP URL style in SOURCE_HREF - fixed q...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 21 Paź 2004, 23:10:40 CEST

On Thu, 21 Oct 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Za słaby warunek, musi być >= 2.4.6

no tak, tak... W konwerterze tak dokładnie jest też sprawdzane. Nie
pamiętałem tej ostatniej cyferki, a nie chciało mi się zaglądać :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost