glibc dla Ac

Śro, 20 Paź 2004, 23:16:46 CEST

On Wednesday 20 of October 2004 23:07, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> RM AC nie jest od tagowania ale od podejmowania decyzji technicznych.
> Przynajmniej do czasu wydania Ac.
>
> RM AC podjal jakis czas temu decyzje, ze kazdy, kto wrzuca na HEAD cos,
> _jego_ (wrzucajacego) zdaniem nie przeznaczone dla Ac, ma _obowiazek_ przed
> wrzuceniem tegoz zalozyc AC-branch.
Nie. Ja nie będę zakładał AC-brancha. Dla mnie w AC mógłby być i HEADowy glibc
i co z tego - to ma być wyznacznik? Bez sensu.

Będę natomiast tagował tak, żeby dało się owego brancha szybko i bezproblemowo
założyć co zresztą w przypadku glibc zrobiłem.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/