SPECS: kdepim.spec - rel 2, removed gpgme 1.0 dep, stbring

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Pią, 22 Paź 2004, 21:50:53 CEST

Hi,
Jakub Bogusz (Friday 22 of October 2004 21:30):
> W ten sposób budowanie z/bez gpgme będzie chyba niedeterministyczne?
Nie, bo jak znajdzie gpgme 1.0.0 to ebzdie obslugiwal to z systemu, jak nie
znajdzie to bedzie uzywal 0.9.0 ktore ma bundled.

> Swoją drogą, czy w Ac nie lepiej mieć 1.0.0?
Oczywiscie ze tak.

> Chyba gdzieś jeszcze widziałem takie wymaganie.
> Może te inne rzeczy niedługo przystosują do nowego gpgme.
sylpheedy nie dzialaja z gpgme 1.0. (Nie buduja sie, sprawdzalem).
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org