SPECS: kdepim.spec - rel 2, removed gpgme 1.0 dep, stbring

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 22 Paź 2004, 23:05:47 CEST

On Fri, Oct 22, 2004 at 09:50:53PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Jakub Bogusz (Friday 22 of October 2004 21:30):
> Nie, bo jak znajdzie gpgme 1.0.0 to ebzdie obslugiwal to z systemu, jak nie
> znajdzie to bedzie uzywal 0.9.0 ktore ma bundled.

> Oczywiscie ze tak.

> sylpheedy nie dzialaja z gpgme 1.0. (Nie buduja sie, sprawdzalem).

Generalnie sa 3 aplikacje do sportowania, dobrze by bylo miec gpgme 1.0,
ale co z tymi aplikacjami? Ktos sie podejmie sportowania?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org