pytanie o -r RA-branch

Nie, 24 Paź 2004, 10:36:18 CEST

dzimi w pld-linux.org wrote:
> jak commitnac zmiane w SOURCES dla Ra-branch ?
>
> $ cvs ci ide.2.2.21.06162002-PLD.patch.gz
> cvs server: sticky tag `RA-branch' for file
> `ide.2.2.21.06162002-PLD.patch.gz' is not a branch
> cvs [server aborted]: correct above errors first!

No wlasnie. Mnie tez czasem wkorzaja ludzia zakladajacy tagi zamiasg
branczy.

cvs tag -F -b -r RA-branch RA-branch

zamieni tego taga na brancza, pozniej normalny commit.

> swego czasu wystarczylo sciagnac tag commitnac nowy plik i zalozyc.
> Hm, dziwie sie, ze to hm, tylko tag a nie pelny brach, proba sciagniecia
> taga skoczyla sie u mnie:
>
> You are not allowed to remove this tag. Use -F option.
> cvs server: Pre-tag check failed
> cvs [server aborted]: correct the above errors first!
>
> czyzby ACL'e w CVSie zaczely dzialac ? :)

Cos w tym rodzaju :)
Zreszta jeszcze w pld.org.pl to bylo; masz zaleglosci.

PS. Co z tym kernelem na alphie ?

  phone (48)(58) 347 14 61