pytanie o -r RA-branch

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 24 Paź 2004, 18:39:31 CEST

Dnia niedziela, 24 października 2004 10:36, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> No wlasnie. Mnie tez czasem wkorzaja ludzia zakladajacy tagi zamiasg
> branczy.
>
> cvs tag -F -b -r RA-branch RA-branch
>
> zamieni tego taga na brancza, pozniej normalny commit.

dziekuje, dziala.

>                                           ^^^^^^^^^^^^^

tak, probowalem, no ale zwracalo inne bledy, nie zaglebialem sie w
dokumentacje cvs'u - poprostu zabraklo mi czasu.

> Cos w tym rodzaju :)
> Zreszta jeszcze w pld.org.pl to bylo; masz zaleglosci.

ooo, nie widzialem.

> PS. Co z tym kernelem na alphie ?

zbudowal sie owego dnia - niestety nie zdarzyl na rano, enyłej, PLD'lowe jajko
zawsze na alphie sie tak dluuugo buduje (z tego co pamietam puscilem ok 23
dnia poprzedniego, a ok 9 dnia nastepnego dalej sie budowalo...)

--
Krzysztof Taraszka                                   (dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/