pytanie o -r RA-branch

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 24 Paź 2004, 19:18:09 CEST

On Sun, 24 Oct 2004, The Undefined wrote:

> co to jest 2.6mb ;) chwila moment przeciez...

no tak, tylko biedny modemowiec albo chlopak z sasiedztwa ktory ma neo+ z
siadem na dwoch i sasiad zarznie upload... bla bla bla, wiesz do czego
zmierzam ?

> logujesz sie przez ftp hasłem z cvs na dropin.pld-linux.org
> a potem nie podajesz sciezki w source gdy commitujesz.
> czy patch to też dotyczy - nie wiem.

hmm, faktycznie przespalem zmiany, co to dropin ? tam sie mozna logowac i
uploadowac ? a co z suma md5 ?

---
Krzysztof Taraszka			(dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/
http://dzimi.jogger.pl/