pytanie o -r RA-branch

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 24 Paź 2004, 19:22:13 CEST

On Sun, Oct 24, 2004 at 07:18:09PM +0200, Krzysztof Taraszka wrote:

> no tak, tylko biedny modemowiec albo chlopak z sasiedztwa ktory ma neo+ z
> siadem na dwoch i sasiad zarznie upload... bla bla bla, wiesz do czego
> zmierzam ?
chcesz powiedziec ze jestes biednym modemowcem, albo tez sasiad Ci
zarzyna upload? ;)

> hmm, faktycznie przespalem zmiany, co to dropin ? tam sie mozna logowac i
> uploadowac ? a co z suma md5 ?
suma - dodawana przez builder. w przypadku source. czy dla patch też to
działa - nie wiem.
z tego co wiem to działa tak że:

jest md5   --TAK--> jest url --TAK--> plik już jest w distfiles --TAK--> nic nie robi
  NIE                 NIE                         NIE
ściąga z cvs       ściąga z url                 ściąga z dropin

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała