pytanie o -r RA-branch

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 24 Paź 2004, 19:25:33 CEST

On Sun, 24 Oct 2004, The Undefined wrote:

> chcesz powiedziec ze jestes biednym modemowcem, albo tez sasiad Ci
> zarzyna upload? ;)

nie no spokojnie, jestem na stale podloczony przez ladna rurke, chociaz
niewarto zapominac o... modemowcach, bo a noz...

> suma - dodawana przez builder. w przypadku source. czy dla patch też to
> działa - nie wiem.
> z tego co wiem to działa tak że:
>
> jest md5   --TAK--> jest url --TAK--> plik już jest w distfiles --TAK--> nic nie robi
>  NIE                 NIE                         NIE
> ściąga z cvs       ściąga z url                 ściąga z dropin

wiec i dla kazdego pliku binarnego winno dzialac (czyli for example .gz)

---
Krzysztof Taraszka			(dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/
http://dzimi.jogger.pl/