SPECS: kernel.spec - add (only turned on in config for i386) the r...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 25 Paź 2004, 01:40:05 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Czemu bcond? bcondy tam gdzie ich nie potrzeba do wywalenia. Dlaczego tylko
> i386?

Z lenistwa. Czemu bcond? Z tego samego powodu dla ktĂłrego reisera4 nie
ma w oficjalnym drzewku i z powodu ignorancji (słyszałem o jakiś tam
rewolucyjnych zmianach, więc wolałem nie popsuć przypadkiem komuś kernela).

> Czemu tego nie zrobiłeś?

SOD#1. Może dokończe w wolnej chwili, ale na razie zdaje się, że nawet
tego o czym napisałem, że zrobiłem dobrze.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa