SPECS: kernel.spec - add (only turned on in config for i386) the r...

Pon, 25 Paź 2004, 11:52:42 CEST

On Monday 25 of October 2004 01:40, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Z lenistwa. Czemu bcond? Z tego samego powodu dla którego reisera4 nie
> ma w oficjalnym drzewku i z powodu ignorancji (słyszałem o jakiś tam
> rewolucyjnych zmianach, więc wolałem nie popsuć przypadkiem komuś kernela).
Wywal bconda albo reisera ;) Jednym się zwali, innym nie - osobiście wolę,
żeby wszystkim działo się tak samo.

> SOD#1. Może dokończe w wolnej chwili, ale na razie zdaje się, że nawet
> tego o czym napisałem, że zrobiłem dobrze.
I to powoduje rozjazdy między konfigami arch co mi się bardzo nie podoba i
będę takie rzeczy cofał w czorty.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/