SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 25 Paź 2004, 07:20:16 CEST

On Mon, Oct 25, 2004 at 00:28:53 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zatem mozesz miec racje. Chociaz sadze, ze jesli nie pojawi sie jakis polski
> odpowiednik, to to slowo ulegnie szybkiej makaronizacji (jak np. drajwer).

Drajwer? Dla mnie jest to element hip hopowej mody na idiotyczną
pisownię stylu 'skont klikash'. Po polsku się mówi sterownik, zaś w
środowiskach rzekłbym normalnych, gdzie przekaz jest ważniejszy od
czystości języka, mówi się i pisze 'driver'.

> esperanto to inna para kaloszy,

Dlaczego?

> a asemblera nie uwazalbym za jezyk, raczej rodzine jezykow.

Tak samo jak basic?

> Dlaczego pisza Fortran, Pascal, Perl, C, C++, a nie fortran, pascal, perl,
> c, c++ - nie wiem. Python - tez w literaturze spotkalem.
> Jesli masz podstawy twierdzic, ze to niepoprawne, to sie nimi podziel.

Nie znalazłem podstaw, które mówią o pisowni wielką literą języków
programowania, więc stosuję zasadę z języków mówionych (esperanto).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/