SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Pon, 25 Paź 2004, 09:31:19 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Drajwer? Dla mnie jest to element hip hopowej mody na idiotyczną
> pisownię stylu 'skont klikash'. Po polsku się mówi sterownik, zaś w

Zgadza sie, i tego najlepiej uzywac.

> środowiskach rzekłbym normalnych, gdzie przekaz jest ważniejszy od
> czystości języka, mówi się i pisze 'driver'.

Mowi sie akurat tak samo, a co do pisowni to jest to IMO niepoprawne.
Inny przyklad: interfejs. Nie mow mi, ze nalezy mowic miedzymordzie :->

> Dlaczego?

Umiesz mowic w Pythonie?
;P

> Tak samo jak basic?

Bardziej. W BASIC-u masz pewne stale elementy skladni a w asemblerze nie
dosc, ze mnemoniki czesto roznia sie pomiedzy architekturami, to jeszcze
rozni "producenci oprogramowania" tez maja rozne poglady na ten temat.

> Nie znalazłem podstaw, które mówią o pisowni wielką literą języków
> programowania, więc stosuję zasadę z języków mówionych (esperanto).

Ja nie sadze, zeby takie podstawy byly. Po prostu sa to nazwy
specjalistyczne, i to, jak je nalezy pisac zalezy od autorow poszczegolnych
jezykow. Czy moze sie myle? Zmieniamy na "pascal" i "c++"?

Nie wiem, jak sobie autorzy Pythona wymyslili, ale w literaturze, ktora
spotkalem podcza ostatniej mojej wizyty w ksiegarni raczej widzialem, ze
uzywaja "Python". Oczywiscie tysiace much moga sie mylic, ale jest to jakis
sygnal.

  phone (48)(58) 347 14 61