SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 25 Paź 2004, 12:28:24 CEST

It seems like on Monday 25 of October 2004 09:31, Andrzej Krzysztofowicz
typed:

> Zgadza sie, i tego najlepiej uzywac.

> Mowi sie akurat tak samo, a co do pisowni to jest to IMO niepoprawne.
> Inny przyklad: interfejs. Nie mow mi, ze nalezy mowic miedzymordzie :->

Pokaż mi słownik, w którym jest słowo 'drajwer'. Dla interface'u nie było
sensownego odpowiednika, więc powstał 'interfejs'. Z driverem tak już nie
jest.

Ponieważ nie jest to nazwa produktu.

> Nie wiem, jak sobie autorzy Pythona wymyslili, ale w literaturze, ktora
> spotkalem podcza ostatniej mojej wizyty w ksiegarni raczej widzialem, ze
> uzywaja "Python". Oczywiscie tysiace much moga sie mylic, ale jest to
> jakis sygnal.

Trzeba by pewnie spytać się Guido ;-)
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php