SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 26 Paź 2004, 17:01:17 CEST

On Mon, Oct 25, 2004 at 09:31:19AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mowi sie akurat tak samo,

Miałem na myśli to, że się używa w mowie terminu 'driver'.

> a co do pisowni to jest to IMO niepoprawne.
> Inny przyklad: interfejs. Nie mow mi, ze nalezy mowic miedzymordzie :->

Patrz niżej.

> Umiesz mowic w Pythonie?
> ;P

Nie, ale w perlu umiem:]

> jezykow. Czy moze sie myle? Zmieniamy na "pascal" i "c++"?
>
> Nie wiem, jak sobie autorzy Pythona wymyslili, ale w literaturze, ktora
> spotkalem podcza ostatniej mojej wizyty w ksiegarni raczej widzialem, ze
> uzywaja "Python". Oczywiscie tysiace much moga sie mylic, ale jest to jakis
> sygnal.

Róbmy tak, jak wszyscy. W końcu to nie jakaś grupa profesorów kształtuje
język, tylko właśnie ogół, często na przekór tym pierwszym.

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>           http://vfmg.sourceforge.net/
                              http://www.pld-linux.org/Members/gotar/