SPECS: phpDoc.spec - typo, simplified prep

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Pon, 25 Paź 2004, 15:56:57 CEST

Dnia poniedziałek, 25 października 2004 07:20, Tomasz Pala napisał:

> Drajwer? Dla mnie jest to element hip hopowej mody na idiotyczną
> pisownię stylu 'skont klikash'.

Chwila, co ma do tego hip hop?
Rozumiem, że można tego stylu nie tolerować, ale może powstrzymajmy się od
takich wtrąceń?
Wbrew pozorom akurat nie ma to nic wspólnego z "skont klikash".
Ludzie piszący w taki sposób równie często słuchają Britney Spears, a ich
życiowym mottem będzie "aserehe"... ;> Nazwałbym to POPem. (nie, nie tym co
łączy z ludźmi)

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG