fortunes-pl: debian.pl - a sprawa fortunek w PLD

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Nie, 31 Paź 2004, 13:21:57 CET

Adam Nowotny wrote:
> [...]
(..)

> trzeba wyciac date

Bo? :)

i zrobic kosmetyke np. ,,zachęcac'' powinno byc na
> wysokosci ,,Pheagator'' (jak w innych fortunkach ircowych)

Zostałem poproszony, przez jednego z developerów, o zawinięcie linii
tak, żeby mieściły się na ekranie...
Może ustalmy jak to ma być i zastosujmy we wszystkich fortunkach? Tak na
marginesie to podobnie przydało by się ustalić co z % na początku
większości fortunek.

> nie, nie zrobie tego, Ty sie w to wpakowales ;P

To naprawdę miłe z Twojej strony. :)