fortunes-pl: debian.pl - a sprawa fortunek w PLD

Adam Nowotny domelu w toster.org
Nie, 31 Paź 2004, 15:57:38 CET

Dnia niedziela 31 październik 2004 13:21, Łukasz Gandecki napisał:

> Bo? :)

nie ma jej w innych ircowych fortunkach; standaryzacja + czytelnosc

> i zrobic kosmetyke np. ,,zachęcac'' powinno byc na

> Zostałem poproszony, przez jednego z developerów, o zawinięcie linii
> tak, żeby mieściły się na ekranie...
> Może ustalmy jak to ma być i zastosujmy we wszystkich fortunkach?

to byl przyklad, tak ma byc we wszystkich fortunkach w tym pliku (i tak jest w
innych plikach znajdujacych sie w module fortunes-pl)

> Tak na marginesie to podobnie przydało by się ustalić co z % na początku
> większości fortunek.

a gdzie go brakuje?

> To naprawdę miłe z Twojej strony. :)

trollowalem tylko ;P