x11 a s3 ;)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 02:45:26 CEST

Mniej wiecej Wed, Sep 01, 2004 at 02:28:31AM +0200, zainteresowany The Undefined rzekl:

> chyba nie rozumiesz sytuacji :)

no nie wiem juz właśnie :)

> jest możliwość:
> - komputery są
> - komputerów nie ma.
> co wybierasz? ;)
> u mnie na wydziale co prawda sala z najsłabszym sprzętem zazwyczaj
> świeciła pustkami, ale w chwilach tłoku gdy nic innego nie było do
> dyspozycji..

no dobra, ale czy Ci ludzie nie mogą z nich korzystać tylko jako z
*terminali? to wtedy co za różnica co bezpośrednio na tych maszynkach
stoi.

PS. Może utniemy ten wątek, bo "trochę" odpłyneliśmy :)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%