x11 a s3 ;)

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 1 Wrz 2004, 12:10:40 CEST

On Wed, Sep 01, 2004 at 02:45:26AM +0200, Zbyniu Krzystolik wrote:

> no dobra, ale czy Ci ludzie nie mogą z nich korzystać tylko jako z
> *terminali? to wtedy co za różnica co bezpośrednio na tych maszynkach
> stoi.
terminale muszą być podpięte do jakiegoś serwera.
a uruchomienie 30 mozilli na raz to nie jest zadanie na zwykły mały
prosty serwerek ;)
(raz miałem taką sytuację że gościu nie wytłumaczył ludziom że mozille
mają uruchomić lokalnie i wszyscy uruchomili całość na raz - zdziebko to
obciążyło maszynkę...).

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała