[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 1 Wrz 2004, 19:12:25 CEST

On Wed, 1 Sep 2004, Mariusz Mazur wrote:
> /home/users jest co najmniej dziwne :)

Czemu? Prosty, użyteczny schemat:
/home/${group}/${user}

A, że domyślna grupa w PLD to "users", więc wszystko jest naprawdę cacy.

Nie wiem jak ciebie, ale mnie w RH wkurzają ~ w /home bezpośrednio i
burdel tam panujący przez to.

> Nie wiem. Kto wie jakie rzeczy wymagają jeszcze osobnych kont do
> zarządzania? (i czemu takie rzeczy nie mogą w /var lądować? Bo zakładam,
> że domyślnie takie rzeczy lądują właśnie w /var).

Czemu katalog domowy konta chcesz wrzucać do /var ??? Tylko dlatego, że
jest dla usługi? To nie ma sensu. Posuwasz się trochę za daleko...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost