[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW) - root dir for PLD]

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 19:25:41 CEST

On środa 01 wrzesień 2004 19:12, Paweł Gołaszewski wrote:

> Czemu katalog domowy konta chcesz wrzucać do /var ??? Tylko dlatego, że
> jest dla usługi? To nie ma sensu. Posuwasz się trochę za daleko...

Skoro ustaliliśmy (?), że większość obecnej zawartości /home/services jest do
wywalenia, to chciałem pójść za ciosem i się samego /home/services pozbyć.
Ale może rzeczywiście porządnie zrobione będzie dopiero wtedy,
gdy /home/services będzie używane zgodnie z przeznaczeniem (czyli ~ dla kont
służących do zarządzania demonami).