[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW)

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 2 Wrz 2004, 01:11:58 CEST

On Thu, Sep 02, 2004 at 12:35:18AM +0200, Michal Chruszcz wrote:
> It seems like on Wednesday 01 of September 2004 23:19, Tomasz Pala typed:

> Symlinki działają jedynie w ramach chroota. Z kolei jedynym znanym mi ftpd z
> opcją wyłączenia takowego jest muddleftpd.
lokalne symlinki (chyba) zawsze działają

lokalne == w obrębie ~ftp i wzglęgne tj.: -> ../katalog/plik
z poza ~ftp lub -> /home/services/ftp/pub/cośtam już nie

więc chroot to żadna rewelacja...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _