[undefine@aramin.net: Fwd: SOURCES: pygopherd-conf.patch (NEW)

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 2 Wrz 2004, 01:24:05 CEST

It seems like on Thursday 02 of September 2004 01:11, Bobby Spark typed:

> lokalne symlinki (chyba) zawsze działają
>
> lokalne == w obrębie ~ftp i wzglęgne tj.: -> ../katalog/plik
> z poza ~ftp lub -> /home/services/ftp/pub/cośtam już nie
>
> więc chroot to żadna rewelacja...

Nie wiem, czy jest różnica w obsłudze symlinków ze ścieżkami
względnymi/bezwzględnymi, w każdym razie poza chroot nie wyjdziesz. Co
zresztą jest jak najbardziej na miejscu.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php