.

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 17:10:20 CEST

On Thu, 2 Sep 2004 16:52:16 +0200, you wrote:

>cześć. apropo moich błędów, nieodpowiadania na ostrzeżenia itd, itp.
>
>* brak odpowiedzi na ostrzeżenia -- odczytałem wiadomość ciesiela, która o ile pamiętam była pytaniem,
> czy ważniejszyszych pakietów nie powinno się robić w jakimś develu.

...czy ważniejszych pakietów nie powinno się robić w develu _jeżeli są
w wersjach beta, alpha lub snapy_ - czytaj ze zrozumieniem.

Poza tym upgrade to nie tylko zwiększenie release, nowe źródełka i md5
- bo pewnie nawet (w przypadku produktów Zope) nie sprawdziłeś czy
Zope wstanie po takim upgrade? :-)

ps.
djurban - ilość to nie wszystko (Twoja kobieta kiedyś Ci to wypomni)
:)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team