.

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 19:48:22 CEST

On Thursday 02 of September 2004 16:57, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
>
> Dariusz Rojewski (Thursday 02 of September 2004 16:52):
>
> Nie przejmuj się, w 4 dni zrobiles wiecej racy niz polowa kanalu #pld razem
> wzieta, a jak ktos pracuje to go trza zjechac bo widac ze nni nie pracuja
> :) Poza tym twittner sie bawi w sedziego nowych developerow.
Co napisałem:
http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-pl/2004-August/114975.html
A co zrobił:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/TraceToolkit.spec?r1=1.12&r2=1.13
[1]
Jako pierwszy i jedyny z was zająłem się tym co robi podsuwając mu
rozwiązanie. Wyraźnie prosilem:
"To może jeszcze dodać to co w załączniku - modulo poprawa opisów, dodanie
tłumaczeń, prawidłowe nazwy grup, ...."
Wrzucił żywcem załącznik - nie zadał sobie trudu, żeby skopiować chociaż opisy
podobnie podzielonego pakietu - za dużo by się pewnie przy tym
nauczył/narobił. Mam prawo mieć pretensje, że zrobił/skopiował "na odwal
się", a moje zalecenia (akurat słuszne, na których sprawdzenie poświęciłem
ładną chwilę czasu) spuścił z wodą w ciagu jedne sekundy - ma mieć uznanie
dla takiej pracy człowieka? dj - wybacz - nie mam i nie zamierzam nic nie
mówić, jak uważam, ze coś jest nie tak.

> Przegladalem twoje commity i znalazlem chyba tylko te okolo-zope ktore
> powinny isc na devel, poza tym bylo ok.
Ja przejrzałem tylko 1 pakiet - [1] - ditto.
--
Tomasz Wittner